On-line Cesta na Hrad
Virtuální varianta kreativního firemního programu

On-line Cesta na Hrad je virtuální firemní program se zaměřením na rozvoj kreativity, time managementu a strategického myšlení. Stanete se součástí fiktivního boje o prezidentský post.
trvání akce 2-3 hod
počet osob 8-20
fyzická náročnost nízká
finanční náročnost nízká až střední
Potřebujete více informací?

O akci

On-line varianta rozvojového programu Cesta na hrad. Celosvětová pandemie způsobila to, že se souboj o prezidentský úřad plně přesunul do virtuálního prostoru.

Marketingové týmy, které se snaží prosadit své kandidáty do čela státu, už nemohou využívat standardní marketingové nástroje. Bilboardy, veřejné debaty a setkání s voliči byly nahrazeny příspěvky na sociálních sítích, natáčení streamovaných příspěvků a prací s internetovými médii.

Z vašich kolegů se na chvíli stanou draví marketingoví experti, jejichž úkolem bude vytvářet video spoty, tisková prohlášení a posty pro prezidenstkou kampaň.  Vše pro to, aby byli schopni ovlivnit veřejné mínění a jejich kandidát na prezidentský post zvítězil.

Technická stránka on-line programu

Pro komunikaci mezi moderátorem, lektory a účastníky využíváme programy Zoom (doporučujeme, protože tento program umožňuje vytvářet tzv. Breakout Rooms), MS Teams nebo Webex.

Stejně tak využíváme YouTube Stream, na kterém budou "marketingové volební týmy" sledovat aktuální televizní zpravodajství na jehož příspěvky budou muset reagovat.

Účastníci akce budou k programu potřebovat počítač, mobilní telefon a internetové připojení.

Průběh programu

Program začíná streamovaným zpravodajským vstupem, během kterého se účastníci dozví informace o nelítostném předvolebním souboji obou kandidátů, preferencích a zejména o šokujícím incidentu jednoho z nich. Poté jsou rozděleni do dvou týmů, a dostanou od moderátora akce první úkoly.

Jednotlivé týmy se přesunou do svých vlastních virtuálních prostorů (Breakout Rooms), ve kterých budou muset tyto úkoly splnit. Budou muset použít veškeré své znalosti a dovednosti k tomu, aby svému kandidátovi vytvořili co nejlepší PR zázemí. Jejich cílem je doslova “dotlačit” svého kandidáta na prezidentský post.

Tvorba strategie a mediálních výstupů

Týmy budou vytvářet strategie, mediální příspěvky (videa natáčená na mobil, tiskové zprávy, posty na sociálních sítích), sledovat reakce protistrany. Týmy takto absolvují několik kol a celý program končí zvolením a inaugurací nového prezidenta.

Potřebujete více informací?

Zábava i rozvoj

Program se zaměřuje na podporu kreativity, time managementu a prezentačních dovedností. Účastníci se u něho budou skvěle bavit. Pokud byste chtěli získat z tohoto programu co největší užitek, doporučujeme realizovat jeho rozvojovou variantu.

Součástí každého týmu bude jeden z našich lektorů, který bude po celou dobu chování týmu pozorovat a bude pomáhat s koordinací jednotlivých úkolů.

Po absolvování všech kol programu pak bude mít na starosti reflexi týmu se skupinovým výstupem.

 

 

Fotogalerie z realizovaných akcí

Pošlete nám nezávaznou poptávku

 
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.
 
Přidat...