Cesta na Hrad je teambuildingový program rozvíjející kreativitu a strategické myšlení. Princip hry spočívá v tom, že se dva fiktivní poradenské týmy snaží získat co nejlepší volební výsledek pro svého kandidáta na post prezidenta. Jejich úkolem je uměle vytvářet mediální realitu, která bude ovlivňovat veřejné mínění. Týmy budou vytvářet video-spoty, tisková prohlášení a reklamní materiály pro kampaň - vše pro to, aby jejich kandidát zvítězil.
Fiktivní kampaň dvou týmů
Program začíná zpravodajským vstupem, během kterého se účastníci dozví informace o nelítostném předvolebním souboji obou kandidátů, preferencích a zejména o šokujícím incidentu jednoho z nich. Po té jsou rozděleni do dvou týmů, které musí použít veškeré své znalosti a dovednosti k tomu, aby svému kandidátovi vytvořili co nejlepší marketingové a PR zázemí. Jejich cílem je doslova “dotlačit” svého kandidáta na prezidentský post.
Tvorba strategie a mediálních výstupů
Týmy tvoří strategie, vytvářejí mediální příspěvky, sledují reakce protistrany, reflektují vlastní práci a procesy, sledují výsledky veřejného mínění a neustále soupeří s časem. Týmy takto absolvují několik kol a celý program končí zvolením a inaugurací nového prezidenta. Po této kreativní části programu následuje prostor na diskuzi nebo reflexi vedenou lektorem.
Podpora kreativity a prezentačních dovedností
Program je možné využít jako prostředek k dosažení celé řady cílů. Nejčastěji se zaměřuje na podporu kreativity, time managementu nebo prezentačních dovedností.
Reflexe vedená lektory
Program je veden zkušeným lektorským týmem Z-AGENCY, který koordinuje celou celou akci, zastává funkci veřejného mínění a v neposlední řadě vede závěrečnou diskuzi, případně reflexe.
Indoor i outdoor teambuilding
Program doporučujeme realizovat v lokacích, ve kterých jsou k dispozici adekvátní kongresové nebo společenské sály a zázemí. Výběr lokality je v tomto případě hodně svázán s velikostí účastnické skupiny. Rádi vám doporučíme vhodné zařízení. Program je možné realizovat i přímo v prostorách klienta.
Pestré vybavení a rekvizity
Účastníci natáčí své videospoty na tablety, k dispozici mají širokou škálu rekvizit a kostýmů a výtvarného materiálu.