Hledáme kolegu na pozici Sales & Event Specialist!

Jste komunikativní, kreativní a máte vášeň pro organizaci akcí? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na realizaci jedinečných firemních akcí a teambuildingů!

Kdo jsme:

  • Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.

  • Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.

  • Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.

  • Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.

  • Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.

  • Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.

Co bude náplní vaší práce:

Obchod

  • Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.

  • Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.

Event management

  • Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy

  • Aktivní manažerská i instruktorská činnost.

Marketingové aktivity

  • Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking

Kreativní a produkční činnost

  • Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.

Administrativa

  • Administrativní práce v kanceláři.

Požadujeme:

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.

  • Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.

  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka.

  • Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.

  • Flexibilitu a ochotu cestovat.

  • Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.

  • Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), schopnost se naučit práci s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).

  • Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
  • Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.

Nabízíme:

  • Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
  • Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
  • Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
  • Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
  • Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
  • Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
  • Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 50 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.

Jak se přihlásit:

Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.cz

 


 

Hledáme kolegu na pozici Sales & Project Specialist!


Jste komunikativní, kreativní a máte zkušenosti s mezinárodním obchodem a projekty? Přidejte se k našemu týmu a pomozte nám rozšířit naši herní platformu TerraHunt na zahraniční trhy!

Kdo jsme:

  • Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
  • Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
  • Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
  • Sídlo máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
  • Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
  • Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst na mezinárodních trzích.

Co bude náplní vaší práce:

Obchod

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí v zahraničí – hotely, resorty, cestovní kanceláře, zahraniční eventové firmy a další potenciální partneři.
  • Prezentace a prodej herní platformy TerraHunt zahraničním klientům, včetně nabídky tvorby her na míru.
  • Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se zahraničními partnery a klienty.
  • Postupné budování franšízové sítě v zahraničí.

Projektový management

  • Plánování a realizace mezinárodních projektů.
  • Zaškolování zahraničních partnerů ve využívání herní platformy TerraHunt.
  • Koordinace s týmem při vývoji a přizpůsobování herních programů pro zahraniční trhy.

Event management

  • Plánování, organizace a realizace firemních akcí a teambuildingů v Česku i zahraničí.

Marketingové aktivity

  • Ve spolupráci s kolegy správa webu, e-mailové kampaně a networking zaměřený na zahraniční trhy.
  • Účast na mezinárodních veletrzích a konferencích.

Kreativní a produkční činnost

  • Podílet se na tvorbě nových programů a her přizpůsobených pro zahraniční klientelu.
  • Revize a úpravy stávajících programů pro mezinárodní prostředí.

Administrativa

  • Administrativní práce spojená s mezinárodním obchodem a projekty.

Požadujeme:

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Systematický přístup k práci, schopnost soustředit se na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
  • Znalost dalšího světového jazyka výhodou (např. němčina nebo španělština).
  • Zkušenosti s mezinárodním obchodem a projektovým managementem.
  • Zkušenosti s jednáním se zahraničními partnery a budováním vztahů.
  • Orientace na některém zahraničním trhu, kontakty v dané oblasti výhodou.
  • Flexibilitu a ochotu cestovat do zahraničí.
  • Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
  • Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspace, LibreOffice, Google Meet, Zoom, MS Teams).
  • Schopnost naučit se pracovat s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt).
  • Znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
  • Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
  • Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.

Nabízíme:

  • Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
  • Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
  • Jasně definované kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
  • Možnost ovlivnit rozvoj společnosti na mezinárodních trzích.
  • Pracovní úvazek na HPP nebo DPP – preferujeme plný úvazek.
  • Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
  • Možnost účasti na rozvojových kurzech pro zvýšení kvalifikace.
  • Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností.

Jak se přihlásit:

Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.cz
 

 

Doplnění týmu 2024 
Instruktor teambuildingu - UZAVŘENO

Co tě čeká?

Budeš jezdit jako instruktor na firemní akce. Můžeš se těšit na bezva kolektiv a dobré finanční ohodnocení. Pozice instruktora je flexibilní a zábavná práce jak pro VŠ studenty, tak pro pracující na volné noze. Firemní akce se konají v průběhu celého roku převážně v pracovních dnech. Čekají tě outdoor programy, indoor akce a realizace online programů.

Co čekáme od tebe?

Čekáme, že budeš samostatný a zodpovědný. Že budeš z Brna nebo jeho okolí, že budeš umět anglicky, a že tě bude bavit práce s lidmi. Pokud budeš navíc i aktivní řidič, tak to bude určitě jenom bonus.

Důležité je, aby ses zúčastnil zaškolení do instruktorské práce, které se bude konat v Brně přímo v u naší kanceláře (Karlova 38) v létě 2024. 

Jak postupovat?

Pošli co nejdříve svůj životopis na info%at%z-agency.cz, nebo vyplň formulář. Napřed se potkáme online a pak fyzicky.



Napiš nám o sobě pár zajímavostí. Napiš nám co umíš a proč bychom s tebou měli chtít začít spolupracovat.